luni, 28 ianuarie 2019

Salam de biscuiti

O reteta clasica, implementata cu spor de 2 ori in ultima saptamana. Nu de alta, dar sa fiu sigura ca merita sa o adaug in retetar ☺

Intr-un bol mai mare am sfaramat 500 gr de biscuiti digestivi (eu am folosit Goulon). Am adaugat 100 gr de nuci prajite putin si apoi maruntite grosier cu cutitul. 
Intr-o cratita mica am pus la incalzit 200 ml lapte si 3 linguri de zahar brun. Dupa ce se topeste zaharul am adaugat 150 gr de unt si am lasat la foc mic pana se topeste. Apoi cu incredere am adaugat 2 linguri de cacao pe care le-am omogenizat in amestecul de lapte ... sfarr, sfarr 2 minute si gata. Am luat de pe foc cratita si am adaugat o mana de merisoare. Puteau fi stafide, dar era stocul pe 0.

Dupa vreo 3-4 minute am turnat amestecul lichid peste biscuiti si am amestecat putin. Am mai lasat vreo 2-3 minute sa se odihneasca si apoi am intins compozitia pe o folie, am rasucit-o bine si, cum e iarna, s-a odihnit salamul meu foarte bine pe balcon :) Cand nu va fi iarna se va odihni in frigider ☺




Dupa odihna binemeritata se serverste felii, felii, cu mare incredere. La noi increderea este maxima 😉 de fiecare data.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu