duminică, 14 martie 2010

Placinta cu cartofi

Cam atat am reusit sa pozez. Era tarziu cand am facut placintele pe care le-am dus la serviciu a doua zi pentru pranz. Dimi nu am joit sa ma adun laolalta catre serviciu :) si am uitat sa mai pozez frumos placintele. Tare bune au fost.



Am folosit aluatul de la placintele crete ale bunicii.

Inainte de asta am curatat cartofi i-am taiat in patru si i-am fiert. Cand stoarceti cartofii pastrati cam o jumatate de cana de apa in care au fiert acestia. Cand s-au racit i-am pisat cu furculita. Intr-o tigaie prajim 2 minute o ceapa taiata marunt. Eu aveam una rosie deja curatata; parca o vad pe mama "ceapa rosie!?!?!?!?!?" :) Ei asta e. Adaugam si cartofii, sare si putin din zeama in care au fiert cartofii. Calim cateva minute ca sa aiba un gust bun si apoi ii lasam sa se raceasca complet inainte de a-i folosi. Zeama o folosim sa inmuiem putin cartofii (nu exagerati).

Cu lingura luam aluat, il intindem putin si punem 2 linguri de cartofi. Strangem marginile aluatului si il lipim.



Intindem placinta cu ajutorul sucitorului si apoi prajim in tigaia pe care o ungem cu ulei.



Mi-a iesit mai mult aluat si am mai facut 2 placinte cu silvoita si inca 2 "retise". Aceste retise sunt placinte cu zahar; de obicei bunica ne facea pe post de desert aceste placinte; draga de ea ... si nu era zgarcita deloc la zahar :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu