marți, 3 noiembrie 2009

Tocanita de cartofi cu carnati de casa

De ceva vreme aveam in plan aceasta tocanita insa nu gaseam un mezel/carnat sa fie mai sanatos. Ei aseara am fost la Cosul Verde si spre bucuria mea am gasit carnati de casa ecologici, produsi in Lapusel (Maramures). Asa ca ... m-am suit pe o sa si-am facut tocanita mea :)


Ingrediente: 4 portii mari
- 1.5 kg cartofi
- 2 fire de carnati de casa ecologici
- patrunjel uscat (verde daca aveti)
- pasta de ardei iute bio (optional)
- pasta de gatit (optional, da un gust delicios mancarii; facuta de mama)
- sare, piper, ulei


Preparare:
1. Taiati carnatii bucati. Yum ce miros si gust bun ...


2. Taiati cartofii bucati ca si pentru cartofi prajiti, dar mai grosi.
3. Intr-o cratita punem ulei cat sa acopere fundul acesteia si adaugam carnatii. Prajim putin.
4. Adaugam cartofii, invartim strasnic si apoi adaugam apa "cat sa sticleasca", adica sa nu acopere cartofii de tot.


5. Dupa 15 minute de fiert la foc potrivit adaugam pasta de ardei iute, pasta de gatit, sare si piper. Atentie la cantitatea de sare deoarece pasta de gatit contine sare.
6. In aproximativ 30 de minute cartofii sunt fierti.
7. Servim alaturi de o muratura, in cazul meu gogosari murati (de la mama).

Pofta buna!

2 comentarii:

mona_sax2 spunea...

Eu sunt din Maramures.
Si trebuie sa mentionez neaparat faimoasa friptura de iarna, cu carnati si costite de casa, sos (rantas) si mamaliga.. esti in Rai :))


te pup!

Anonim spunea...

RETETE DE MERDA

Trimiteți un comentariu