luni, 30 noiembrie 2009

Orez cu varza de Bruxelles si mazare verde

Mazare verde ... si cu mazare verde trebuia sa fie insa pe cand scotoceam in congelator am constat ca nu am mazare verde ... am scototcit dupa fasole verde congelata ... nici aia ... dar totusi am gasit ceva legume mai colorate dintr-un amestec mexican :)



Ingrediente: 2 portii
- 100 gr orez brun (eu am folosit alb)
- 15-20 bucati de varza de Bruxelles
- un pumn de mazare verde
- 3-4 catei de usturoi
- o ceapa mica
- curry, sare, piper negru proaspat macinat, pudra chilli

Preparare:
1. Curatam putin bucatile de varza si le fierbem pe abur. Asta a recomandat Ina, eu la graba am fiert-o clasic; cred totusi ca metoda fiertului pe abur e mai buna, deoarece varza tinde sa retina apa.
2. Separat in alta cratita fierbem orezul in multa apa.
3. Intr-o tigaie pune 3-4 lg ulei de masline, aruncam ceapa taiata marunt si usturoiul pisat si lasam doar cat sa se incalzeasca.
4. Adaugam condimentele si adaugam si mazarea verde amestecand cateva minute (sa nu se decongeleze de tot mazarea).
5. Punem si orezul si varza de Bruxelles, amestecam cateva minute.
6. Servim cald.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu