joi, 25 februarie 2010

Cartofi copti cu branza burduf si oua la cuptor

Saptamana nebuna. Si inca nu s-a terminat. Si gatitul a fost pe masura saptamanii ... o zi sarmale de la mama, 2 zile salata (foarte buna de altfel) si in seara asta ... acesti minunati cartofi. Am prins din zbor reteta si bine am facut.



Avem nevoie de 1 kg de cartofi medii ca marime, ii spalam si ii coace in cuptor. Cand sunt gata ii curatam de coaja, ii taiem felii si ii aranjam intr-o tava pe care am uns-o cu unt (sau ulei). Mai dam cartofii inca 10 minute la cuptor sa se rumeneasca putin.

Intre timp intr-un bol amestecam 400 gr de branza de burduf cu 2 lg de smantana, o lg de unt, masline verzi taiate bucati si piper. Am gasit o branza de burduf extraordinara la producatorul meu de lactate preferat : amestec de branza de oaie si capra. In reteta preluata era vorda de urda in locul branzei de burduf.



Ungem cu acest amestec cartofii si mai lasam la cuptor 10 minute. Apoi spargem 4 oua direct peste branza, ca niste ochiuri si mai lasam la cuptor cam 10 minute, sa se coaca ouale asa cum va plac; noi le-am lasat mai moi.

Se serveste pe loc, cald ... aburind ...

Poft buna!!



Reteta EasyPeasy.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu