miercuri, 1 aprilie 2009

Muffins cu visine, ciocolata alba si neagra

Aceasta reteta de briose este extraordinara. Nu am poza cu sectiunea lor deoarece am fost bolnava in ziua in care le-am facut si cand sa fac poze nu mai era la ce :) Reteta este de pe BBC Good Food.



Reteta originala era cu cirese insa eu am avut visine la borcan, puse special pentru prajitura (deci dulci). Le-am stors de sirop inainte de a le folosi in compozitie.

Ingrediente: 250 gr faina, 1 praf de copt, 1lgt bicarbonat, 150 gr visine (sau cirese), 100 gr ciocolata alba taiata bucati, 100 gr ciocolata neagra taiata bucati (75% cacao am avut eu), 100 gr zahar, 2 oua batute, 150 ml iaurt clasic, 100 gr unt topit si lasat sa se raceasca putin.  



Intr-un bol amestecam ingredientele uscate, iar in alt bol ingredientele umede.



In bolul de ingrediente uscate facem in mijloc o gaura in care turnam ingredinetele umede. Apoi cu o lingura de lemn amestecam usor ingredientele. Secretul este sa nu amestecam prea mult. Si daca raman cololoase mici de faina e in regula.



In tava de briose punem hartiile de briose si adaugam cate 2 linguri din compozitie. Eu la prima tura ung cu putin unt formele mele. Se dau la cuptorul preincalzit pentru 20-25 de minute. Trebuie sa treaca testul scobitorii. Pofta buna !



7 comentarii:

Ana spunea...

Doamne ajuta! La ce magazin ai gasit formele de muffins,eu am tot cautat,si nu am gasit decat de 8 din silicon tefal,dar foarte scumpe cu 30 lei; pentru ca ma saturasem de colindat magazine le am cumparat dar as vrea ca cele din fotografie ta,te rog frumos,spune-mi la ce magazin ai gasit,trebuie sa fie si la noi.
Multam fain

Bianca spunea...

Ana eu mi-am luat forma de la Kaufland. Erau chiar la oferta. Recent am vazut forma si in Real. Sper sa gasesti :)

Ana spunea...

Kaufland ul nostru nu e prea bine aprovizionat :(( Multumesc frumos

Anonim spunea...

La multi ani! draga Bianca:) tocmai am executat aceste briose si mi se par cam prea dulci O sa pun mai putin zahar data viitoare si mai multe visine:)
In rest sunt foarte bune si ciocolatoase, merci mult de reteta, multi pupicixxxxxx

Bianca spunea...

@Anonim: hmm nici eu nu mananc prea dulce, o sa le mai fac cat de curand sa vad daca sunt chiar asa de dulci :) Ma bucur mult ca ti-au placut.

Anonim spunea...

"Foarte bune" prea putin spun sunt EXCEPTIONALE:)) Ai mei s au exprimat cam asa: "Ce cozonac, ce tort, astea sunt nemaipomenite" :)))) Au iesit pufoase si gustoase, usor de facut si mai usor de papat hehehe. Kiss

chris spunea...

tocmai am facut muffins respectand reteta ...delicioase...extraordinar de gustoase...nu e prima reteta pe care o incerc de pe blogul tau si sunt extrem de multumita ,cantitati exacte si apreciere pe masura...multumesc tie din partea intregii familii

Trimiteți un comentariu