vineri, 4 iunie 2010

Tiramisu reloaded

Saptamana aceasta am facut deja de 2 ori acest Tiramisu. Odata a fost de 1 Iunie pentru copii din echipa :) Este fara oua, deci rapid. Si bun .... bun, bun.


Ingrediente:
- 500 gr mascarpone
- 300 ml smantana dulce pentru frisca
- 3 lg zahar alb
- 300 gr piscoturi
- 300 ml cafea tare
- 50 ml coniac/crema de Whiskey
- 50 gr ciocolata neagra
- 2 lg cacao


Intai preparam o cafea tare pe care o lasam sa se raceasca si apoi adaugam si coniacul.

In robotul de bucatarie batem smantana dulce si cand incepe sa se lege am adaugat si zaharul. Apoi adaugam pe rand branza mascarpone si lasam sa se omogenizeze bine.

Intr-un vas de yena, sau boluri mici, incepem sa cladim Tiramisu: luam fiecare piscot si il dam prin cafea (nu il tineti la inmuiat) si le aranjam. Punem un strat generos de crema, razuim ciocolata. Urmeaza un alt strat de piscoturi, crema, ciocolata si inca odata. La final vom aveam stratul de crema peste care punem cacaua.

Dam la frigider pentru cateva ore si apoi servim alaturi de cei dragi.

3 comentarii:

Miha spunea...

Si mie imi place mai mult varianta aceasta, numai cu frisca. ;)

Anonim spunea...

am venit pe saitul tau dupa papanasi fierti si pentru ca am inceput sa intru prin toate retetele tale m-am pricopsit cu Tiramisu...foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte buna reteta!Rapid si nemaipomenit de gustos! Abia astept sa iau retetele la rind...Multumesc Bianca!

Bianca spunea...

@Anonim: ma bucur mult ca ai dat iama in retete si ai gasit ceva pe placul tau :) Sa imi spui ce mai incerci.

Trimiteți un comentariu