luni, 27 septembrie 2010

Legume in wok cu noodles de orez si carne de porc

Cina de duminica :) Gustoasa ... resturile au compus pranzul de luni de la serviciu.


O explozie de culori. Morcov, dovlecel, 2 gogosari, 6-7 ciuperci, niste mazare. Toate taiate fideluta.


Am luat 4 felii de cotlet de porc pe care le-am taiat felii si le-am prajit in wok. Poate era o idee mai buna sa prajesc feliile intregi si apoi sa le tai. Cotletul de porc e o carne fara grasime deci felioarele mele au tins sa se intareasca otzara ... dar nu a ramas niciuna nemancata.


In continuare am golit wok-ul de carne si de ulei, l-am sters cu un servet. Am adaugat ulei de masline si feliile de morcov, gogosar, dovlecel. Am lasat sa se caleasca/inabuseasca o vreme. Apoi am adaugat ciupercile si dupa cateva minute mazarea. Am adaugat si sos de soia, sare, piper si chilli. Am adaugat si carnea.

Intre timp am incalzit apa si am pus 4 minute la inmuiat 3 portii de taietei din orez (opriti focul cand puneti taieteii in apa). I-am stors bine si apoi i-am pus in wok peste restul ingredientelor si am omogenizat.


Pofta buna!

8 comentarii:

Adry spunea...

Arata apetisant!o sa fac si eu darfara carne de porc.Taiteii din orez de unde i-ai cumparat?

sara & Miki spunea...

Arata minunat si apetisant.

geta spunea...

ce mancare frumoasa!trebuie sa scot si eu wokul-n-am mai gatit de multa vreme in el...

VertAnge spunea...

Yummy!

Bianca spunea...

@Adry: taieteii i-am luat din Real insa cam in toate hypermarketurile am vazut.

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Unknown spunea...

Vai, vai ce bine arata! Colorat asa cum imi place. Merci de reteta! E trecuta pe listuta.Pupici!

Trimiteți un comentariu