sâmbătă, 18 iunie 2011

Pui cu masline verzi și ardei

Aranjamentul de mai jos a fost pus în scenă de tata. De abia se mai vede puiu', dar lui așa îi place.


Ingrediente:
  • piept sau pulpe de pui; eu am folosit un piept mare;
  • un ardei gras roșu și unul verde
  • 2 cepe
  • 120gr măsline verzi umplute cu ardei
  • 200ml vin alb sec
  • 100ml apă
  • 200ml smăntână grasă
  • boia, sare, piper, ulei de floarea soarelui
Am tăiat pe rând și separat pieptul (bucăți cât o îmbucătură), ardeiul și ceapa. Într-o tigaie încăpătoare am prăjt în puțin ulei bucățile de piept până devin albe, iar apoi le-am scos punând apoi în tigaie ceapa și ardeiul. Am lasat la foc mic cam 10 minute, amestecând să nu se prindă.
Am adăugat vinul, apa, boia, măslinele, sare și piper și le-am lasat la foc mic cam 30 de minute, până s-a patruns bine puiul. La sfârșit am pus smântâna și am mai fiert 10 minute.


Am servit cald, cu garnitură de orez. Rețeta am vazut-o la Irina și pe loc mi-a făcut cu ochiul. Poftă bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu