miercuri, 6 mai 2009

Paine rapida nedospita

La capitolul aluaturi inca nu am o dexteritate ridicata ... dar progresez. Totusi am intalnit aceasta reteta de painica nedospita si mai ales rapida in pregatire si am decis sa o fac.



Ce aerata e ... nu ma asteptam :)

Ingrediente: 300 gr iaurt (daca are zer scurgeti-l inainte de a-l folosi), 300 gr faina, 1/2 lgt zahar, 1 lgt cu varf de sare, 1 ou, 1 plic praf de copt, susan (sau mac).  Reteta e de pe http://diamondlovescuisine.blogspot.com.

Eu am noroc sa primesc oua de casa si asta se vede in majoritatea retetelor pe care le fac. Culoarea galben frumos a oualor de casa (sa nu mai vorbim de gust) este de neegalat. Cand mai cumpar oua de la magazin, si vad galbenusul ala asa spalacit ... iuhh. La fel si laptele de casa, branza de vaci, telemea ... yumi!

Se pun toate ingredientele intr-un bol, se amesteca bine-bine. Compozitia rezultata va fi una lipicioasa, asa trebuie sa fie :) Intr-o tava tapetata cu hartie de copt, turnati compozitia, presarati cu susan si dati pentru 20-25 de minute la cuptorul preincalzit. Testati cu scobitoarea cand e coapta.



Dupa ce scoatem painea din cuptor, o punem intr-un prosop de bucatarie si o infasuram lasand-o sa se raceasca. Astfel evitam sa se intareasca coaja.



Eu tocmai facusem si o salata de ou, telemea si iaurt si am mancat cu painica. Pofta buna!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu