luni, 18 ianuarie 2010

Piept de pui cu ananas si ciuperci

Am primit si eu un ananas la petrecere si ma tot gandeam ce sa gatesc cu el ... sa ii fructific valoarea :P Poftisem eu de mult aceasta mancare si acu i-a fost sortit sa o pun in practica .. mai ales ca de la cealalta petrecere aveam si wok si primisem si 2 seturi de betigase fix din Tokio :)



Ingrediente: 3 portii
- 200 gr orez (basmati hadju am folosit eu)
- un piept de pui (aprox. 400 gr)
- 15-20 ciuperci champignon
- un ananas
- un morcov
- 2-3 catei de usturoi
- rozmarin
- sos de soia (4-5 lg)
- ulei de floarea soarelui
- sare, piper



Dupa ce am pregatit ingredientele: pieptul de pui taiat bucatele si condimentat cu putina sare(atentie sosul de soia e sarat) si piper, ciupercile curatate si taiate mare, morcovul taiat fideluta, anansul taiat bucatele, putin rozmarin taiat marunt si usturoiul taiat bucati .... am purces la drum

In wok am pus cateva lg de ulei de floarea soarelui pe care l-am incins bine (toate operatiunile au loc la foc mediu-mare) si am pus pieptul de pui si usturoiul. Amestecam pana prinde pieptul de pui ceva culoare si adaugam morcovul. Amestecam 2-3 minute si punem si ciupercile dupa care lasam sa se prajeasca cam 5 minute.



Adaugam sosul de soia si rozmarinul ... omogenizam si mai adaugam sare daca e necesar. Adaugam si ananasul cu zeama pe care a lasat-o in bol intre timp si mai lasam sa fiarba 5 minutele asa .... deja totul este delicios.

Intre timp punem la fiert si o oala cu apa in care punem cam 200 gr de orez la fiert (puteti pune putin sare in apa de fiert). Eu am folosit orez basmati hadju ... cu bobul subtire si lunguiet. Mi s-a parut extraordinar.

Servim cald cu pofta mare si o portie pentru serviciu.

Pofta buna!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu