sâmbătă, 2 iulie 2011

Vișine în borcan pentru prăjituri

Vișine și zahăr. Nimic mai mult. Nicio fierbere. Rezultat delicios, iar pe la toamnă-iarnă o să facem câte o prăjitură cu vișine sau brioșe.


Ingrediente: vișine și zahăr. Am pus 0.8kg de zahăr la fiecare kilogram de vișine curățate de sâmburi.


Am amestecat vișinele și zahărul. Am incalzit putin pe foc, 3-4 minute, pana s-a topit zaharul si apoi am umplut borcanele cu cat mai multe visine. Le-am capsat și în cămară cu ele. Simplu :) Restul de sirop l-am mai fiert și l-am pus în sticle.


Din 3,4kg vișine am umplut 6 borcănașe.

7 comentarii:

Lavinia spunea...

Cum de nu fierbe/fermenteaza? datorita concentratiei mari de zahar?

sarah spunea...

interesanta.subscriu la ce a spus Lavinia?cum de nu fermenteaza?pup

Bianca spunea...

@Lavinia, Sarah: mama pune asa visinele de ani de zile si cand pune cantitati mai mari in cateva borcane pune cate o jumatate de aspirina; avem borcane care au stat 2-3 ani de zile. Si intradevar doar cantitatea de zahar le ajuta sa nu fermenteze. Se formeaza un sirop foarte bun.

Anonim spunea...

f interesant, a incercat si cu alte fructe?

Bianca spunea...

@Cris: numai visine a pus asa.

Anonim spunea...

Cat zahar se pune

Anonim spunea...

Fa dulceata de orice fruct fara sa o fierbi, amestecand continuu fructele si zaharul, in proportie de 1:1, cand stai la TV, pana cand in compozitie nu mai ramane nici un cristal de zahar, apoi asezata in borcane faci o sterilizareumeda, prin asezarea borcanelor in vas cu apa si fierbere 20 30 minute

Trimiteți un comentariu