miercuri, 18 noiembrie 2009

Prajitura cu ciocolata, mac si mere

Din ciclul "mi-am luat traista si am plecat la nanasa sa gatim ceva" va prezint aceasta prajitura; vor urma si niste painici.


Ingrediente:
- 160 gr ciocolata amaruie (eu am folosit Heidi 50% cacao)
- 160 gr unt (eu folosesc cu 80% grasime)
- 100 gr seminte mac
- 140 gr zahar
- 3 oua ecologice sau de casa
- 1 lg rasa de faina
- 1/2 plic praf de copt
- 2-3 mere

Preparare:
1. Topim la foc mic untul cu ciocolata rupta bucati si lasam sa se raceasca.
2. Frecam galbenusurile si zaharul.
3. Amestecam bine faina cu praful de copt.
4. In compozitia de oua adaugam compozitia de ciocolata, faina si apoi macul.
5. Batem albusurile tare si apoi le adaugam in compozitie amestecand de jos in sus ca sa nu se lase.

6. Punem compozitia in tava si deasupra aranjam felii de mar. Tava sa fie mai micuta (aprox. 22x33 cm)
7. Dam la cuptorul preincalzit pentru 30-35 de minute.
8. Taiem si servim cand este rece.

Prajiturica este tare gustoasa, bineinteles ca seara nu mai ramasese nimic din ea ... si cu toate indicatiile de a o taia doar cand este rece ... noi am considerat ca trebuie sa o testam si "calduta".

Pofta buna!

6 comentarii:

Cosmina Imbrea spunea...

Buna ziua. Am o propunere pentru dumneavoastra. Imi puteti da o adresa de e-mail pentru a va contacta? Adresa mea este icosmina[SHIFT+2]decorix[PUNCT]ro
Multumesc.

Unknown spunea...

Bianca ti-a iesit foarte bine!
Nu-i asa ca creeaza dependenta? :))

Bianca spunea...

@Isabela: abia astept sa ii fac si tatalui meu o portie care este un mac-addicted :D

Unknown spunea...

Bianca am o intrebare? De unde ai luat aparatul de facut waffe? Am cautat pe net si am vazut doar vreo 2 modele si alea super scumpe.
Mersi, seara placuta!

Bianca spunea...

@Isabela: L-am comandat de la Quelle, a venit repede si e ok; nu stiu preturile de pe piata deoarece eu de cate ori am cautat nu am gasit.

Unknown spunea...

Aha, mersi pentru raspuns. Am sa ma uit si eu acolo ;)

Trimiteți un comentariu