miercuri, 25 februarie 2009

Saratele din foietaj

Mai tot timpul am aluat de foietaj in congelator. Pentru saratele, strudele, altele.



Ingrediente: un pachet de foietaj Morarita (acesta imi place mie), un ou, cascaval razuit.



Pachetul contine 2 foi. Se ia o foaie si se intinde pe masa tapetata cu putina faine. Se intinde doar putin fata de forma initiala (se poate lasa si neintinsa).  Se unge cu oul batut putin. Se presara cascavalul ras (bineinteles putem folosi susan, mac, etc.).

Cu un cutit incins la aragaz se taie foaia in 3 bucati de-a lungul. Se foloseste cutitul incins ca sa se faca taierea usor (eu am un cutit care numai pentru asta il folosesc). Apoi fiecare bucata se taie in bucati mici cam cat un deget de groase. Daca le taiati prea groase riscati se se rastoarne cand se coc.


Se aseaza in tava si se baga in cuptorul preincalzit. Nu pot sa scpun la cate grade le coace caci aragazul meu e cu trepte: mic, mediu si mare. Eu il tin intre mic si mediu sa se coaca incet si frumos. Depinde de aragazul fiecareia. Nu deschideti aragazul primele 10 minute ca sa nu afectati "procesul" coacerii. Apoi verificati ... sa nu se arda deoarece sunt sensibile ca sa zic asa.



Se fac repede. Au trecere la musafiri.

3 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Mmmm ce fain arata! Bianca ai o pisica superba!

Bianca spunea...

Multumesc frumos Ina. Maine postez si pancakes-urile :) Maya ... e o figura si jumatate si mi-e draga foc.

Ina Todoran spunea...

Poze, poze! Si cu ea vrem poze! ;)

Trimiteți un comentariu