marți, 10 martie 2009

Tocanita de ciuperci

Tocanita de ciuperci ... era o vreme cand aceasta era meniul preferat ori de cate ori mergeam acasa :) Tocanita cu ciuperci si mamaliga.



Ingrediente: 500 gr ciuperci pleurotus, o ceapa, 150 gr smantana, 1-1.5 lg faina, frunze de patrunjel, sare (cu ierburi, acum mi-am cumparat).



Se taie ceapa marunt, se caleste in ulei de floarea soarelui intr-o cratita. Cand ceapa devine sticloasa se adauga ciupercile taiate fasii, se mai calesc cam 5 minute. Se adauga apa cat sa acopere ciupercile (eu am pus o cana si jumatate). Se lasa la foc mic-mediu, pana se fac ciupercile (15-20 minute). Catre sfarsit intr-un bol mic se amesteca faina si apa cat sa iasa o maia subtire care apoi se toarna peste ciuperci. Se invarte, se condimenteaza. Se lasa sa fiarba cateva minute, iar apoi se adauga smantana si patrunjelul. Se mai verifica de condimente.
Intre timp fierbem apa intr-o alta craticioara si facem o mamaliga un-doi (ex. ca in Mamaliga cu branza si smantana).

Se serveste calda. Buna si repede de facut.

2 comentarii:

Delia spunea...

Mmm, foarte buna tocanita de ciuperci, imi lasa gura apa cind ma gindesc la ea!
De cind am blogul asta, imi place sa gatesc! Imi dai idei ce sa mai gatesc, imi place ca retetele sunt bine documentate, ai si poze!
Iese mincarea mai buna, pentru ca ai incercat-o inainte..
Asa ca Bianca, continua! Faci treaba buna!
Si iti multumesc!

Bianca spunea...

Oh Deliutza esti draguta :) O sa incerc sa tin pasul, desi aseara aparatul meu foto si-a dat obstescul sfarsit. Incerc sa il inlocuiesc cu unul nou cat de repede si sa revin. Te tzuc.

Trimiteți un comentariu