luni, 28 ianuarie 2019

Pancakes a la America


Ca sa nu mai caut "za reteta" data viitoare, o scriu aici. Este una generica, o gasesti peste tot, in grame sau cups, cu poze frumoase sau nu 😊

Ingredientele sunt la temperatura camerei pe cat e posibil, totul depinde de graba cu care te apuci de ele. Intr-un bol am amestecat 500 ml lapte batut, 60 gr unt, 2 "uoua". In altul am amestecat 300 gr faina, 2 linguri de zahar brun, 2 lingurite de praf de copt si una de bicarbonat. Lingurite rase, dragele de ele ca sa nu facem gogosi in loc de pancakes. 

Am turnat amestecul lichid peste cel uscat, amestec cu telul minimal. In momentul asta a iesit un soi de compozitie de pandispan, un gram mai lichid. Am simtit nevoia sa mai pun cateva linguri de lapte.

De copt ... am pus in functie noua tigaie de clatite a lui Hadean 😉 si am copt cate un polonic de aluat. Tzoc poc. La servit cu ele .. dupa imaginatia si pofta fiecaruia. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu