vineri, 22 mai 2009

Ciorba Radauteana

Vroiam sa fac de mult timp aceasta ciorba, si o prietena, care stia ca sunt o afona in ale ciorbelor, mi-a trimis de vreo 2 ori acasa cu sufertasul. Mi-am luat inima in dinti si am facut o ciorba de m-am lins pe buze de delicioasa ce a iesit. 



Ingrediente: 200 gr pulpe superioare (2 buc) si 200 gr piept de pui, 3 morcovi, 1 patrunjel radacina, 2 cepe, 200 gr smanatana, 3 galbenusuri, 2 lg faina, zeama de la 1/2 lamaie, 3-4 catei de usturoi (sau dupa gust), sare, piper, verdeturi (patrunjel).

1. Intr-o oala mai mare punem 3.5 litri de apa rece la fiert impreuna cu carnea la foc mic. Asta e un lucru important ... focul sa fie mic.
2. Daca legumele sunt de la piata le puneti deodata cu carnea, daca sunt de la supermarket le puneti cand apa incepe sa clocoteasca.
3. Spumati. Fierberea va dura o ora, o ora si un pic.
4. Scoateti carnea fiarta si legumele pe o farfurie si strecurati supa in alta oala. Si acest procedeu e important pentru a avea o supa limpede (desi mai tarziu o tulburam).
5. Taiati carnea bucatele, pisati morcovul (doar 2 bucati) si patrunjelul (la blender sau cu furculita). Al treilea morcov l-am taiat rondele si l-a adaugat in supica.
6. Puneti supica inapoi pe foc, adaugati carnea si legumele.
7. Intr-un bol amestecati galbenusurile, smanatana si faina, adaugati  un polonic de supa si apoi turnati incet si supa amestecand. Lasati sa dea 2-3 clocote.
8. Condimentati, adaugati usturoiul si apoi patrunjelul. Daca e nevoie de putina acreala puneti zeama de la lamaie. Amestecati. Opriti focul.



Pofta buna!

2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Yammy ! Cred ca este tare gustoasa ciorbita asta ! Este trecuta deja in lista de asteptare ;)

Anonim spunea...

am facut si eu.... super buna

Trimiteți un comentariu