joi, 1 aprilie 2010

Targul Verde la Cluj

Ieri a fost prima zi (din trei) a targului Verde de la Cluj, care are loc la Iulius Mall. Am fost si mi-am umplut oleaca straita: miere de mana de padure, miere de cimbrisor si frisca de miere, faina integrala, fasole mung, perinitie cu gem de prune si altele.


Am asistat la un mini show bio culinar prezentat de doamnele de la CasaBio, care are loc in fiecare a zi a targului de la ora 18.30.

Ce am degustat: "lapte" din susan si fulgi de ovaz si canepa decorticata (Canah) si miere Apidava, unt din nuca de canepa (Canah) si patrunjel cu mirodenii si lamaie, halvitza din faina de canepa si ulei de canepa (Canah) si frisca de miere Apidava si o mancare de fasole MUNG cu condimente (foi de dafin, cimbrisor, pudra de ghimbir, sare) si ulei de masline si otet balsamic. Mi s-au parut extraordinare.

6 comentarii:

Anonim spunea...

am venit repede sa-ti scotocesc prin straita! :D

fasolea mung, mierea, faina, produsele canah, le-am testat si eu. active colon-ul ala nu l-am putut inghiti, mi s-a facut rau :))

nu am stiut de show-ul culinar de la targ, am nimerit in schimb chiar la casabio la unul.

foarte apetisant blog-ul tau! :)

Bianca spunea...

@kzarinne: Mersic mult de vizita si de aprecieri :) Eu in prima zi am degustat toate delicatesele si a doua zi am prins un fel de waffe din seminte de canepa super bune. Active colon ... am cumparat ca sa facem o cura; sper sa mi-l si pot administra pt ca inca nici nu l-am gustat :) Mai pove. Weekend fain.

Anonim spunea...

e naspa rau!!!!! :)
week-end fain si tie! :*

Anonim spunea...

Imi pare rau ca n-am stiut de targul de la Cluj. Oricum ai un blog excelent. Daca vrei, sa facem schimb de linkuri, te rog anunta-ma.

tianli-naturalpotent spunea...

ai un blog excelent.Foarte mult continut folositor. multumesc

produse naturiste spunea...

felicitari pentru blog

Trimiteți un comentariu