joi, 12 martie 2009

Dovlecei la cuptor

Reteta am gasit-o la Edith pe blog si intr-o seara m-am delectat cu acesti dovlecei minunati. Mie imi plac mult. I-am servit cu ceapa verde si ardei capia, iar ce a ramas la micul dejun am servit cu telemea de casa.



Ingrediente: 2 dovlecei mici, 1 lg smantana (sau putin lapte), 1 ou, parmezan (aprox 50-60 gr), pesmet, condimente (sare, piper, praf de chilli, praf de usturoi.)
Chiar pesmet nu aveam in casa, nu m-am rabdat pana a doua zi si am dat fuga la magazin :)



Curatam dovleceii si ii taiem felii. Mie personal imi place sa simt dovlecelul cand il mananc, deci i-am taiat mai grosi. Ii puteti felia dupa preferinta.



Intr-un bol batem oul cu smantana, in alt bol amestecam parmezanul, pesmetul si condimentele. Luam fiecare bucata de dovlecel si o dam prin ou si prin amestecul de parmezan si pesmet. Intr-o tava punem o bucata de hartie de copt si asezam dovleceii.



Dam la cuptorul preincalzit aproximativ 25 de minute. Dupa 15 minute eu i-am intors de pe-o parte pe alta. 


Pofta buna !

3 comentarii:

Edith spunea...

Ma bucur ca ti=au placut! Sa-ti fie de bine! :)
Am si eu o intrebare: cum ti-ai adaugat in sidebar optiunea sa iti afiseze ultimele comentarii? :) Merci anticipat!

Bianca spunea...

Edith ... adaugi un gadget HTML/JAVAScript in care pun un cod (nu se poate posta ca si comentariu). Unde sa ti-l trimit ?

Edith spunea...

Ma gandeam eu ca tb sa fie un cod html.. dar nu stiam de pe ce site sa-l iau.
Imi poti trimite prin YM la edithfrincu
sau pe mail edithfrincu@yahoo.com.

Merciiii!

Trimiteți un comentariu