sâmbătă, 21 mai 2011

Chibrituri

Nu stiu voi, dar mie imi place sa aprind gazul la aragaz cu chibrituri, chibrituri din cutie mare :)


Pana acu ceva vreme am folosit chibriturile din imaginea de mai jos; se aprindea fiecare chibrit din prima .. "happy" people.


Dupa oarece vreme NU am mai gasit acele chibrituri. Au fost inlocuite pe piata de chibriturile de mai jos. Aceeasi miraculoasa firma Match Point, calitate de 2 bani. Foarte "not happy". E un chin infernal sa incerc sa aprind un chibrit.


Ce chibrituri sa cumpar?

3 comentarii:

Lira spunea...

ia un aprinzator de aragaz cu varf flexibil. gasesti si la chinezi la vreo 5 lei si e super ok.

Bianca spunea...

@Lira: pai nu, nu; eu vreau chibrituri, musai :)

Anonim spunea...

ti-as fi recomandata ceva romanesc.. dar asa ceva este imposibil. In romania nu se mai produc nici macar chibrituri. eu aprind pentru tigara din diverse pachete intalnite prin cluburi.. :d

Trimiteți un comentariu