sâmbătă, 11 februarie 2012

Conchiglioni umpluți cu brânzeturi, ciuperci și brocoli

Fără vizita la Kinga nu aș fi reușit să fac aceste paste. De ce? Pentru că le caut de un an, cred, și nu le găseam nicaieri. Mă resemnasem. La ultima vizită la ea, deschizând un dulap am rămas afiș, dar mi-am revenit repede și fără nicio umbră de rușine am zis "eu vreau pastele aleeeeeeaaaaaaaa". Și ale mele au fost; cred ca nu era chip să mă refuze. Multzu. "Zis iz for iu".


Acestea sunt pastele. Se găsesc la Cora. Scoici mari.


Ingrediente:
- 12-14 conchiglioni
- 100 gr ciuperci champignon sotate
- 4 inflorescențe de brocoli fierte pe abur
- 2 linguri de ricotta
- o mână bună de parmezan răzuit, plus extra pentru topping
- 100 gr de mozarella
- sare, piper
- o conserva de roșii bucăți cu busuioc

În timp ce mp ocupam de compoziție, nu că e o mare filozofie, am fiert pastele, al dente, în multă apă. Am omogenizat compoziția pentru umplut pastele.


Într-un vas termorezistent am clădit pastele, după ce le-am umplut pe fiecare.


Deasupra am turnat conserva de roșii. Dacă vă place usturoiul puteți să faceți un sos: într-o tigaie puneți câteva linguri de ulei de masline, adăugați câțiva căței de usturoi și ii călim cu grijă, să nu se ardă, doar să dea aromă uleiului. Adaugăm și conserva de roșii și se lasă să dea 2-3 clocote. Deasupra am presărat parmezan.


Am pus vasul în cuptorul preîncălzit, la foc mic-mediu 180grade, pentru 20 de minute. Am uitat să pozez termometrul pentru cuptor pe care l-am primit cadou tot de la Kinga săptămâna trecută. Asta ca să ii pot spune la câte grade coc și nu "foc mic-mediu".


Se scoate din cuptor, desfacem un vin alb, suflam un pic. Apoi am savurat o super cină. Poftă bună!


3 comentarii:

langmina spunea...

Foarte,foarte bine arata!

Ioana V. spunea...

tare bine arata!

Carmen spunea...

arata foarte bine ! sunt convinsa ca e si foarte delicios !

Trimiteți un comentariu