luni, 7 decembrie 2009

Cadouri dulci Friandise

Fara sa vreau sa fac reclama vreunei cofetarii sau vreunui cofetar ... eu am o cofetarie de suflet, de care m-am atasat intr-un moment deosebit al vietii si pe care o voi curta ori de cate ori voi putea. Poate ii cunoasteti deja, poate nu ... va prezint Cofetaria Friandise si deliciile pregatite pentru sarbatori.

De Mos Nicolae eu am facut cadouri cutii cu bomboane de ciocolata Friandise.



Torturi exclusiviste

Whiskey – mousse ciocolata neagra si mousse whiskey
Menta – mousse ciocolata neagra si mousse ciocolată alba cu menta
Lime – mousse ciocolata lapte si mousse lime
Condimente – mousse ciocolata neagra cu condimente
Caramel - mousse ciocolata lapte caramel si mousse ciocolata alba
Catina – mousse ciocolata lapte si mousse catina
Ness cu nuga – mousse ness si mousse ciocolata lapte cu nuga de nuca

... si alte mousse-uri delicioase






Tarta cu mere, scortisoara si nuci prajite


Tarta cu branza proaspata de vaca si stafide macerate in rom

Minitorturi

Minitarte cu crema de vanilie si fructe

Minitarte cu crema de cacao si nuga de nuca


Minimousse-uri asortate

Special pentru Sarbatorile de Iarna





Checulete

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu