joi, 8 decembrie 2011

Mos Nicolae anul acesta

Deși ocupat, Moșul a decis ca și în acest an să bucure cu dulciuri pe cei dragi. El a ajuns cu darurile la o petrecere pentru copii unde a venit alt Moș cu daruri și, bineînteles, la colegii de echipă. Sper ca pe la voi a trecut Moșul și v-a lăsat, cu drag, ceva în cizmele de pe pervaz.


Am reușit să fac din nou turtă dulce, o tăvălită prin nucă de cocos și minunatele fursecuri rulate cu nucă.


Delicioase aceste fursecuri.


Și o secțiune din tăvălita prin nucă de cocos.

5 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Ce de bunãtãti!!! felicitãri:)

Anonim spunea...

yuuuuuuum :):):)

Mona

Anonim spunea...

Wow, asta da intampinare pentru Mosul!!! Felicitari si la cat mai multe prajituri!
Dar sa nu uit: reteta pentru "Tavalita"? Ori nu am gasit-o eu? Multumesc anticipat pentru raspuns. Liliana A.

Lina spunea...

ce frumusele sunt fursecurile tale! De'asta a venit la tine mosu'

Anonim spunea...

Nici eu nu am gasit reteta ptr fursecuri rulate cu nuci.Ai vrut doar sa ne faci pofta??

Trimiteți un comentariu