vineri, 13 martie 2009

Tarta cu ciuperci si branza burduf

Aceasta reteta de tarta este prima care am facut-o dupa ce am inceput sa mai gatesc cate ceva :) Este preluata de pe blogul Teodorei



Ingrediente: foi de placinta Morarita (am folosit jumatate din foile din pachet), 500 gr ciuperci medii-mari, 500 gr branza burduf, cateva fire de ceapa verde, 2 rosii, 4 oua (in poza sunt numai 2), parmezan (sau o combinatie de parmezan cu cascaval), putin ardei capia (optional), condimente (sare, piper). Optional se mai pot adauga 2 fire de carnaciori taiat bucatele mai mici. Eu nu am vrut sa pun de data asta, insa cand am mai facut am adaugat.



Se aseaza foile de placinta intr-o tava sau o forma de tarta, se pune aprox. un sfert din branza burduf, coditele de la ciuperci taiate rondele, rosiile taiate feliute, jumatate de ardei capia taiat bucatele si ceapa verde taiata mai marunt. Separat se curata de pielita ciupercile si se umplu cu restul de branza burduf. Se aseaza in tava peste ingredinetele de mai sus. Intr-un bol se bat cele 4 oua cu parmezanul si se toarna peste ciuperci. Daca folositi carnaciori ii aranjati in tava pe langa ciuperci sau puneti cate o bucata pe fiecare ciupercuta. 


Se pune tava in cuptorul preincalzit pentru  30-35 de minute.



Au iesit cam 6 portii. Foarte buna aceasta tarta. Puteti sa adaugati si cateva fire de usturoi verde daca gasiti.



Precizare: in ultima vreme toate ciupercile champignons care le iau lasa ingrozitor de multa apa. Am mai facut aceasta tarta insa nu am avut probleme. Acum a trebuit sa storc apa din tava pe la jumatatea timpului de coacere, atata apa au lasat. O fi ceva cu culturile de iarna sau nu stiu exact. Gustul tartei si a ciupercilor este oricum excelent.

5 comentarii:

Marcela S. spunea...

Interesanta idee! Arata delicios. Pup.

Anonim spunea...

super... am sa incerc si eu

Bianca spunea...

Sa imi spuneti daca va place. Noua DA :)

Paul spunea...

Foarte bun.
Pacat ca ciupercile lasa atita apa.
Am stors de trei ori.
Data viitoare cred ca le pun la cuptor cu sare sa se mai usuce...
Cred ca am mincat cele mai bune ciuperci cu brinza.
Merci!

Bianca spunea...

@Paul: Ma bucur tare mult ca ti-a placut tarta. Cu ciupercile ... se poate incerca si ideea de a le baga la cuptor intai; mi-e teama sa nu se prea inmoaie si apoi sa nu le poti umple cu branza burduf. Oricum cu putina atentie ca sa stoarcem excesul de apa iese o tarta tare buna :)

Trimiteți un comentariu