joi, 23 septembrie 2010

Paste cu spanac si muguri de pin

Nu am disparut, nu sunt bolnava ... am facut o pauza pentru ca pur si simplu nu am mai avut inspiratie/stare pentru gateli noi. Asta nu inseamna ca am pierit de foame :) oldies but goldies. Aseara am preparat doua portii de paste gustoase cu spanac, muguri de pin si un gram de usturoi.


Spanacul l-am cumparat din piata proaspat, l-am fiert, strecutarat si apoi tocat marunt. Am pus pastele la fiert ... al dente. Intotdeuna iau in considerare ca sosul sa fie gata inainte ca pastele sa fie fierte.

In wok (ca sa fie loc de amestecat) am pus putin ulei de masline in care am calit o mana de muguri de pin cat sa prinda culoare. Apoi am adaugat usturoiul taiat feliute subtiri si apoi spanacul. Am asezonat cu sare si piper.

Cand pastele erau fierte le-am luat direct din oala, scuturat putin si pus direct in wok. E ok daca mai ramane putina apa pentru ca ajuta la formarea unui sos.

Servim calde cu multa pofta. Pofta buna!


13 comentarii:

Adina spunea...

Bine ai revenit in blogosfera! Ne-a fost dor de tine. Speram ca nu asteptam inca 3 luni pentru reteta urmatoare. Te pupam si sa auzim numai de bine.

Bianca spunea...

@Adina: Mersic mult. Sper si eu sa revin incet, incet, dar sigur :)

VertAnge spunea...

Simplu si bun!

kzarinne spunea...

teh healthy!! congrats, arata delicios! eu nu am incercat niciodata semintele de pin, ce gust au?
pupici!

Ina Todoran spunea...

Welcome back! >:D< Chiar ma gandeam ce mai faci. Super ideea ta de paste!

Bianca spunea...

Ralu, Ina: Mersic fetelor :)

Ralu semintele de pin au gust ... asemanator cu semintele de floarea soarelui, dar nu chiar asa uleioase.

Bianca spunea...

@VertAnge: bine definit :)

Levente Kiraly spunea...

Nu am mancat niciodata, mi se pare o combinatie ciudata dar as vrea sa incerc

Boabe de Cafea spunea...

Hmm, suna tare bine! Imi place combinatia cu seminte de pin.
O seara frumoasa!

Andreea spunea...

Cautam de ceva timp o reteta accesibila cu seminte de pin si iata ca am gasit-o. Felicitari pentru poze! Arata tare bine! Treci si pe la mine daca iti face placere.

Irina spunea...

Bine ai revenit!

Bianca spunea...

Irina: mersic mult :)

Transport mobila spunea...

nu am mancat niciodata

Trimiteți un comentariu