miercuri, 10 martie 2010

Legume si pulpe de pui in vas roman

Mai auzisem eu de "vas roman" dar nu am mancat mancare facuta in vas. Aseara am inaugurat vasul primit de curand: gagici sa stiti ca mancarea e tare gustoasa si musai trebuie sa incercam niste "piroshte". Va tzuc.


Am purces la drum urmarind instructiunile de utilizare a vasului roman; vasul se cumpara cu o carticica in care se povesteste despre utilizarea lui, curatare, intretinere. Plus primisem si o carticica de retete pentru vasul roman.

Am pus vasul la inmuiat in apa cam 30 de minute. Intre timp am curatat 6 cartofi, 2 morcovi mari, 3 cepe si o rosie. Intr-un bol am taiat cartofii bucati mai mari, morcovii i-am taiat in 4 (nu i-am crapat), cepele in 4 si rosia la fel. Am pus putin ulei, sare si piper si le-am turnat in vasul roman. Apoi am curatat de pielita 3 pulpe superioare si la fel le-am uns cu putin ulei, sare si piper si le-am asezat peste legume.

Se da drumul la cuptor doar in momentul in care pune vasul roman inauntru. Asta e o alta instructiune.


Cam 50-60 de minute am lasat vasul cu capac in cuptor, apoi am luat capacul si mai lasam 20 de minute ca sa se rumeneasca putin pulpele de pui.

Se servesc calde cu multa pofta. Pofta buna!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Desi stiu cum e mancare din vas roman, am salivat la imaginile din bucataria ta! :)Indiferent ce combinatie faci, gustul este nemaipomenit. Si inca un lucru ff important: e atat de usor de facut!

Trimiteți un comentariu