marți, 28 iunie 2011

Cheesecake cu strugurași

De ceva vreme vroiam să fac un cheesecake însă tot altele au avut prioritate. Și acum, fiind plecată de acasă, mi-am propus și am și reușit să fac un cheesecake bun, ușor de pus în scenă. Toppingul a fost de strugurași, dar poate fi din alte fructe sau gemuri.


Ingrediente:
  • Baza de biscuiți: 300 gr biscuiți (200gr petite beure și 100gr digestivi), 140gr unt și 3 lg de lapte
  • Crema de brânză: 375gr cremă de brânză (am folosit Philadelphia și Exquisia), 250gr mascarpone (Galbani), 90gr zahăr pudră
  • Topping: 400gr gem de strugurași. Daca aveți fructe proaspete adăugați câteva linguri de zahăr, le fierbeți până se îngroașă puțin și lăsați să se răcească.
  • O tavă rotundă, cu pereți detașabili, de 26cm diametrul
Am zdrobit biscuții bine de tot. Cum nu am avut un robot de bucătărie, i-am fărâmințat și apoi i-am "procesat" cu sucitoarea :) Am adaugat untul topit si laptele. Am pus compoziția în tavă, am presat-o și nivelat-o bine. Am dat la rece până am făcut crema.

Pentru cremă am pus toate componentele într-un bol și le-am mixat bine. Am întins crema peste biscuiți, iar apoi am pus gemul de strugurași.


Se lasă la rece pentru minim 2-3 ore. Poftă bună!

8 comentarii:

sarah spunea...

foarte gustos si recoritor.arata foarte,foarte bine.la crema n-ai folosit gelatna?cum ai facut-o sa "stea" atat de bine?
o zi minunata !

sarah spunea...

era gelatina,am papat un "i":))

Ramona Alina spunea...

Absolut yummy :) foarte frumos

violette spunea...

imi plac cheesecake-urile...iar al tau arata super delicios!

Bianca spunea...

@Sarah: crema de branza nu e fluida si nu e nevoie de nicio gelatina. O sa fac un cheesecake si cu crema de branza si frisca in loc de mascarpone si va sta la fel de bine :)

@Ramona, Violette: mersic :)

Anonim spunea...

Foarte bine arata cheesecake-ul tau. E una dintre prajiturile mele preferate si am incercat deja foarte multe retete, de la cel copt in cuptor la cele rapide cu crema de branza Philadelphia.
Cel mai mult imi place o reteta asemanatoare cu a ta dar cu urmatoarele modificari:
-in biscuiti nu pui lapte, dar pui 1 - 2 lingurite de gem de caise si scortisoara.
-in crema se pune coaja si sucul de la o portocala.
Toppingul dupa preferinte. E delicos.

Anonim spunea...

de fapt sunt coacaze rosii....

Bianca spunea...

@Anonim: sau "ribizli", nu? depinde cum le zice in zona din care esti. Dar, intradevar, nu stiam ca sunt din familia coacazelor. Mersic.

Trimiteți un comentariu