marți, 30 martie 2010

Bruschete cu Gorgonzola, nuci si felii de pere

Mi-am lins degetele. Mie imi place Gorgonzola, iar combinatia cu nuci si o para extrem de aromata a facut ca aceasta cina (caci asa am servit-o) sa fie deosbita.



Avem nevoie de felii de paine de casa (asta in cel mai bun caz), ulei de masline, Gorgonzola, samburi de nuci si o para.



Nu mai retin cand am cumparat ultima data o para din comert. Am mancat pere facute de parul din gradina lui tata si ... cam atata; si alea cand le facea parul :) Astazi am luat o para atat de aromata, extraordinar.



Intr-o tava punem feliile de paine in cuptor pentru 5 minute cam asa, apoi le scoatem si le intoarcem. Picuram ulei de masline, punem Gorgonzola, samburi de nuci si cateva felii de para si dam la cuptor pana cand se topeste branza. Pofta buna!



Nota: am observat ca para e parca mai gustoasa daca nu o punem la cuptor. Combinatia de arome e mai patrunzatoare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu