miercuri, 9 iunie 2010

Cartofi noi, rosii cherry, rozmarin si marar la cuptor

Cina de aseara pusa rapid in scena, pe care am servit-o fiecare sau cu un carnat sau cu salata de rosii si castraveti, branza de burduf.


Am luat cartofi noi, micuti, rosii si albi pe care i-am frecat putin de coaja cu ajutorul unui burete de bucatarie (care se foloseste numai la legume). Intr-o oala am pus apa la fiert si cand clocotea am adaugat si cartofii pentru 10 minute. I-am scurs si intr-un bol am adaugat peste cartofi putin ulei, sare, piper, rozmarin si marar taiat marunt.


Intr-o tava, am mai adaugat cateva linguri de ulei, am pus cartofii si 7-8 rosii cherry si am dat tava la cuptor pana s-au patruns cartofii. In timpul coacerii scuturati tava de cateva ori astfel incat cartofii sa se roteasca si sa se coaca frumos.


Pot fi serviti ca si garnitura alaturi de diverse carnuri sau ca atare langa o salata de legume proaspete. Pofta buna!

4 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

O LEAPSA LA MINE PE BLOG...DACA ITI FACE PLACERE S-O FACI...PUP

ama spunea...

arata exceptional! ;) mi-ai facut o pofta de nu-i adevarat :))

Bianca spunea...

Ama, esti tare draguta :)

Dana J. spunea...

Si mie mi-e pofta acum. Yum!

Trimiteți un comentariu