marți, 11 mai 2010

Trufe din smochine

Pregatisem aceste bombonici pentru un picnic care nu s-a mai intamplat din cauza vremii :) S-au bucurat colegii de echipa de ele astazi, ieri uitasem sa le duc la serviciu.


Intr-un blender amestecam 200 gr smochine, 70 gr nuca, 3 lg de cacao si 1/2 lgt de scortisoara. Pulsam de cateva ori, doar cat sa se marunteasca nucile. Am adaugat 3 lg de miere si o lingura de esenta de vanilie si mai pulsam de cateva ori ca sa se amestece ingredientele.

Am format apoi 20 de bilute din care jumatate le-am dat prin zahar brun si jumatate le-am lasat simple.



Reteta adaptata dupa reteta Teodorei.

3 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Uf, f faine ti-au iesit. Imi pare f rau ca nu s-a tinut picnicul dar sa stii ca reprogramam si organizam mai bine data viitoare. Pup.

Bianca spunea...

Ina draga sa stii ca eu contez pe faptul ca se reprogrameaza :) Mersic, a fost prima data cand m-am gandit ca gatesc respectand un anumit tip de alimentatie.

Anonim spunea...

foarte frumusele bombonelele tale!! imi pare tare rau ca nu le-am putut gusta, dar, cum zice si inutz, reprogramam, reprogramam! :))

Trimiteți un comentariu