marți, 12 ianuarie 2010

Petrecere de Sf. Ioan

Pentru ca in familie avem cativa Ioan/Ioana sambata am organizat o petrecere. Ne-am adunat cam 16 adulti si 3 copii ... a fost casa plina ... plina de bucurie si povesti.

Bineinteles ca ne-am pregatit si culinar pentru petrecere. La fel de bineinteles nu am avut timp sa pozez platourile in splendoarea lor :) Totusi cineva s-a gandit la mine si a surprins in imagini cateva detalii.

O luam invers ... ca desert am pregatit chocolate chip cookies, un Tiramisu rapid ...


Banana Bread


Si acum ca gustari am pregatit ...

Clatite umplute cu somon


Smochine si svaiter, branza Brie si boabe de struguri


Rosii si ardei umpluti cu pasta de branza de vaci cu marar


Chiftele siriene


Buseuri din aluat de foietaj umplute cu salata de ciupersi si salata de vinete


Piept de pui in compozitie de bere


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu