marți, 13 aprilie 2010

Paste puttanesca

In seara asta am ales paste gnocchi sau scoici, cum se mai numesc pe la noi. Sosul a fost o combinatie uimitoare de arome care au dat un rezultat foarte gustos. Numele folosit de italieni pentru acest sos este sugo alla puttanesca.



Dupa cum se observa am avut observatori in bucatarie: Maya; ma rog observa ea ceva afara ...



Intr-o oala am pus apa multa la fiert si am fiert pastele al dente; eu calculez 80-90 gr maxim de paste pentru fiecare persoana. Incerc de obicei sa nu fierb pastele cat scrie pe pachetul acestora.

Intr-o tigaie am pus 2 lg de ulei de masline si 2 catei de usturoi taiati fin. Ii incalzesc putin; atentie sa nu ii prajiti. Am adaugat apoi 6 bucati de file de ansoa taiate in bucati, 400 ml sos de rosii, o mana de masline natur, o mana de frunze de busuioc taiate marunt si eventual 5-6 capere. Am adaugat si putin chilli. Se fierbe sosul 10 minute. Ingredientele sunt pentru 2 portii.



Intre timp sunt fierte si pastele. Le strecuram si le punem direct in sos (nu le raciti dupa scurgere).



Servim pe loc. Pofta buna!

8 comentarii:

Miha spunea...

Apetisant! ;)

mirela spunea...

Ce bine arata!!Dar ai o pisica tare scumpa,astazi toata ziua am admirat-o cu sotul,este superba.Te pup!

Bianca spunea...

@Miha: mersic

@Mirela: e o figura, mai ales (90% din timpul ei) cand sta tolanita in te miri ce pozitii cu capul sucit in toate directiile :)

Irina spunea...

Buna idee. Abia astept sa mai vad poze cu Maya!

cupcake spunea...

vreau si eu niste paste:(, au mai ramas?..premii la mine! te pup

Filme Subtitrate spunea...

buna imi place foarte mult blogul tau si il citesc zi de zi te-ar interesa un link exchange cu blogul meu www.filmesubtitrate.info?
adresa mea de mail este filmesubtitrate.info@gmail.com

Elena Toma spunea...

Pastele sunt sigura ca sunt foarte bune, dar Maya este deosebita! Ce ochi frumosi are! Cati ani are? Am si eu un birmanez, batran rau, dar are ochii mai deschisi la culoare. Am reperat la tine si alte retete, asa ca o sa te mai vizitez!

Bianca spunea...

Elena draga iti multumesc din suflet pentru vizita. Maya draga de ea are 3 ani jumatate si acuma seara este topita dupa mine deoarece am fost plecata 2 zile de acasa :) si se tot giuguleste langa mine, ceea ce nu ii sta in fire ... fiind o "independenta" :)

Trimiteți un comentariu