luni, 2 aprilie 2012

Pate de ton cu fasole boabe

Pateul acesta l-am încercat tot într-o zi cu invitați, căutând ceva aperitiv ușor de făcut, tartinabil sau nu. Este chiar bun. Bun. Să-l încercați.


În vasul robotului am pus o conservă de ton în suc propriu, stoarsă de zeamă, o conservă de fasole roșie, scursă de zeamă, 2-3 căței de usturoi, frunze de pătrunjel după plac, zeama de la o lămâie mică, 5 linguri de ulei de măsline, sare si piper după gust.

După ce am mixat ingredientele de mai sus, am adăugat câteva măsline fără sâmburi, tăiate grosier, și o ceapă roșie tocată mărunt.

Am pus pateul la frigider pentru o oră și apoi l-am servit cu paillasse cu măsline, cumpărată de la Panemar. Poftă bună!


Sursă rețetă.

2 comentarii:

Ioana V. spunea...

imi place! pup

Fab Chef spunea...

Foarte interesanta idea. Imi place tonul si sunt curioasa cum se combina cu fasolica rosie.

Trimiteți un comentariu