vineri, 17 iunie 2011

Chocolate Wafers

Subțiri, puțin crocante, bune. Nu știu ce altă descriere aș putea să le fac. Au făcut parte din pachețelul de drum bun spre Creta. Sper că au fost pe placul lor, deoarece pe placul meu au fost cu siguranță.


Ingrediente:
  • 200gr făină albă
  • 25gr cacao și 2lgt cu vârf de praf de ciocolată (rețeta originală cerea 70gr cacao, mi se părea un pic multă și culmea nici numai aveam în casă atâta cacao, ci doar 25 de grame)
  • 150gr zahăr alb
  • 1/4 lgt sare
  • 1/4 lgt praf de copt
  • 180gr unt, scos din frigider cu 30 de minute înainte, taiat bucăți
  • 3lg lapte
  • 1lg esență de vanilie făcută acasă
Într-un bol am amestecat faina, cacaua, sarea, praful de copt și zahărul. În alt bol am pus untul, laptele si esența de vanilie și treptat am incorporat amestecul de ingrediente uscate. Din aluatul rezultat am intins un sul de aproximativ 35 cm, l-am învelit în folie alimentară și l-am pus în frigider. Trebuie ținut minim o oră-două. Apoi am taiat felii de aprox 3mm și le-am așezat în tavă la 2-3 cm distanță, pentru că se vor lăți în timpul coacerii.


Tava se pune în cuptor, la foc mic-mediu, pentru 12-15 minute, până când observați că devin puțin pufoase. Am încercat mai jos să surprind starea fursecurilor când le-am scos din cuptor. Se lasă în tavă 5 minute și apoi se mută pe un grilaj până la răcire.


Se pot păstra într-o cutie închisă, în loc răcoros. Pentru cât timp nu știu, deoarece la noi niciodată nu apucă mai mult de câteva zile. Poftă bună!


1 comentarii:

torturile Sandei spunea...

Oh, arata asa de bine, incat tare mi-e teama ca trebuie sa le fac !

Trimiteți un comentariu