sâmbătă, 2 februarie 2013

Ceai de ceapa

Da, stiu, suna cam nasol. Eu am strambat din nas teribil cand am auzit. Insa, nu e chiar atat de rau, si se pare ca e bun pentru tuse. Deja l-am folosit in 2 ture de tuse. Nu pot sa afirm ca ne "scoate din buda" cu tusea, insa sigur ajuta.


Intr-o oala am pus un litru de apa rece, o ceapa (medie-mare; dar nu cat o capatana de varza :) ), 3-4 nuci (spalate putin) pe care le-am spart si le-am adaugat cu coaja cu tot. Se pune oala la fiert si se tine la foc mic pana cand apa scade la jumatate.



Se serveste caldut, cu lamaie si/sau miere. Sanatate!

2 comentarii:

Lavinia spunea...

Incearca neaparat si ceaiul de cimbru. La mine si nu numai, a facut minuni. Se beau 2-3 cani/zi pana la ameliorarea simptomelor.
sanatate!

Bianca spunea...

Lavinia, nu am incercat ceaiul de cimbru. O sa citesc despre el. Multumesc.

Trimiteți un comentariu