joi, 26 noiembrie 2009

Madeleine

Mi-am cumparat doua tavite cu forme de Madeleine si intr-o seara am facut o portie. A doua zi ne-am bucurat de ele noi si cei de la serviciu :)



Ingrediente:
- 120 gr unt (eu folosesc cel de 80% grasime)
- 130 gr faina
- un praf de sare
- 3 oua ecologice sau de casa, medii
- 1/2 plic de praf de copt
- 130 gr zahar alb
- o lg coaja de lamaie
- esenta de vanilie

Preparare:
1. Topim untul si il lasam sa se raceasca.
2. Intr-un bol punem ouale si zaharul si le frecam bine-bine, apoi adaugam esenta de vanilie si coaja de lamaie.
3. Intr-un bol cernem faina amestecata cu praful de copt, pentru a se omogeniza impreuna iar apoi incorporam treptat faina in amestecul de oua, amestecand de jos in sus.
4. Adaugam treptat si untul topit.
5. Punem compozitia la frigider pentru minim o ora.


6. Cu ajutorul unei linguri puneti compozitie in formele de madeleine, care in prealabil se ung cu unt si se pudraza cu faina (foarte important acest pas).
7. Dam la cuptorul preincalzit, la foc mic, pentru 12-15 minute. Se coc repede.

Pofta buna!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu