vineri, 29 iunie 2012

Papanasi fierti - varianta fara zahar

Pentru cei mici e necesara o varianta mai sanatoasa a papanasilor fierti traditional. Eu zic ca e de luat in considerare si aceasta versiune. Sa o incercati.


Cu 30 de minute inainte de a prepara papanasii am pus la inmuiat 15 curmale. Intr-un bol am amestecat 500gr branza de vaci, curmalele facute piure, 2 linguri de seminte de in rasnite, 100gr gris de grau, 2 oua intregi de casa sau bio. Continuarea pasilor de preparare ii gasiti aici

Separat am pregatit un sos din 5 caise taiate marunt si 2-3 linguri de apa. Le-am fiert 6-7 minute si apoi am strecurat. Daca e nevoie sa fie mai dulce se poate adauga miere si, bineinteles, se pot folosi alte fructe.

Pofta buna!



9 comentarii:

Adina spunea...

Ce idee buna! Si curmalele dau dulcele necesar? Suna interesant.

Bianca spunea...

@Adina: dau dulcele necesar; bineinteles ca depinde ce inseamna "necesar". De ex. depinde de cat de dopate cu zahar sunt curmalele :) Incearca cu 15 curmale si eventual folosesti sos mai dulce. Sa imi spui cum au iesit. Spor.

Ovidia spunea...

Bun bun, a fost tare bun si voi mai prepara inca odata aceasta reteta

Angie's Recipes spunea...

These dumplings look so very tasty!
I am glad that you have enjoyed plum crumble cake.

Bianca spunea...

@Angie: thanks, you are so sweet. Actually, I just baked another plum crumble for my family and will share the recipe on my blog soon.

Monya spunea...

felicitari....

ai o leapsa la mine pe blog....

Anonim spunea...

A-mi place fff mult reteta ta de papanasi,ma gindeam acum daca in loc de brinza dulce as folosi ricotta crezi ca merge? aici in Martinique unde locuiesc ,nu exista brinza dulce de vaci....si tare as incerca varianta ta ,mi se pare super ok,...a-mi plac retetele tale..cu drag Cerasela

Bianca spunea...

Sigur ca o sa fie buni si cu ricotta. In caz ca branza e mai umeda si compozitia iese mai lipicioasa sa mai adaugi gris. Spor la treaba!

Unknown spunea...

Asta e o varianta foarte sanatoasa si cred ca sunt deliciosi!

Trimiteți un comentariu