vineri, 19 iunie 2009

Fursecuri cu fulgi de ciocolata

Cookies ... nu prea stiu cum sa le descriu .... BESTIALE ar fi potrivit.

Reteta by E-Retete.ro.
Ingrediente: 40-45 bucati
- 115 gr unt nesarat, la temperatura camerei
- 75 gr zahar alb
- 75 gr zahar brun
- 1 ou
- 1/2 lgt praf de copt
- 1 esenta de vanilie (2 ml)
- 175 gr faina
- 150 gr fulgi de ciocolata (eu am pus doar cam 120 gr)


Preparare:
1. Se freaca bine bine zaharul cu untul. (daca nu folositi mixer si veti freca cu o lingura de lemn va sfatuiesc sa faceti zaharul pudra, pentru a fi mai usor de incorporat, daca nu o sa frecati mai mult atata tot)
2. Adaugam pe rand oul, vanilia si praful de copt si omogenizam.
3. Adaugam faina si omogenizam.
4. Incorporam fulgii de ciocolata.


5. Intr-o tava punem hartie de copt si cu o lingurita luam din compozitie si cu o a doua lingurita ajutam aluatul sa se aseze in tava (sau cu degetul). Nu trebuie sa le aranjati forma, deoarece la coacere se aseaza ele. Nu le inghesuiti. In tava mare de cuptor eu am pus cate 15 bucati.
6. Se coc 20 minute la 170 grade (eu la aragazul meu le-am pus la foc mic-mediu). Nu le lasati mai mult. Fursecurile vor fi moi, dar se intaresc dupa ce le scoateti.
7. Se scot pe un grilaj sau o farfurile plata.


Pofta buna!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Au iesit buni desi eu i-am facut cu ciocolata menaj.

Anonim spunea...

Sunt foarte buni cu lapte.:)

Bianca spunea...

@Anonim: ma bucur mult ca ti-au placut. E perfect ca ai inlocuit cu cioco de menaj si ca nu te-ai impiedicat in faptul ca nu ai acele granule de ciocolata. Eu le cumpar din Real.

Trimiteți un comentariu