vineri, 5 martie 2010

Crochete din cascaval

Initial am facut o portie ... si au venit "ulii" si mi-au injumatatit portia si i-am trimis sa cumpere ingrediente pentru inca doua portii. Si bine am facut pentru ca la petrecere au fost degustate din plin.


Ingrediente pentru o portie:
- 4 cartofi medii fierti, raciti si pasati ca pentru cartofi piure
- 300 gr cascaval
- 2 oua ecologice sau de casa
- 6 linguri cu faina (cu varf)
- sare, piper dupa gust

Intr-un bol amestecam toate ingredientele si formam bilute de marimea unei nuci. Intr-o tigaie punem ulei si cand este incins adaugam bilutele si le prajim cateva pe ambele parti (operatiunea dureaza cateva minute, cand sunt aurii le puteti scoate). Le scoatem pe o farfurie in care am pus servetele absorbante. Se servesc caldute sau reci.

Pofta buna!


Reteta Dana.

2 comentarii:

Anonim spunea...

maine o sa incerc reteta!!!sper safie pe gustul tuturor:)

Bianca spunea...

La noi nu a strambat nimeni din nas :)

Trimiteți un comentariu