luni, 13 aprilie 2009

Salata orientala

Maya nu face parte din reteta insa ea statea si privea copiii din fata blocului in timp ce eu preparam salata :)



O salata usoara (de post sau nu) cu ingrediente cam ce gasim pe acasa de obicei.



Ingrediente: cartofi, ceapa verde (sau uscata), ridichi, sare, piper, ulei masline si otet balsamic.



Punem cartofii in coaja la fiert. Dupa ce sunt fierti ii curatam, ii taiem intr-un bol bucati, adaugam uleiul de masline, o lg de otet balsamic (le da un gust extraordinar), ceapa verde taiata mai marunt, sare si piper. Se amesteca si se potriveste de condimente. Separat eu am facut o salata din ridichile pe care le-am taiat rondele si am adaugat sare.

Portia mea am servit-o cu telemea razuita deasupra. Pofta buna!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu