joi, 13 mai 2010

Supa crema de conopida

Din nou o supa crema. Conopida. Legume si un gram de smantana. Si putina nuca. A fost cina din aceasta seara.



Am pus apa la fiert intr-o oala. Am adaugat apoi un morcov mare taiat in 3-4 bucati, dupa vreo 10 minute am pus si un cartof taiat in doua, si cand apa clocoteste am pus si o conopida de cam 400 gr desfacuta.

Cand legumele mai trebuie sa fiarba vreo 5 minute adaugam samburii de la 4 nuci.



Am scos legumele, le-am pus in blender si le-am maruntit adaugand cate un polonic din apa in care au fiert ca sa se poata lega. Apoi le-am turnat intr-o craticioara, am mai adaugat apa pana cand am ajuns la consistenta dorita, sare, piper si la sfarsit 150 gr de smantana grasa. Am lasat sa dea un clocot.

Intre timp facusem si niste crutoane (intr-o tigaie am pus 3-4 lg de ulei de masline si am prajit cubulete din paine de casa).

Am servit supica calda, presarata cu piper proaspat macinat si crutoane. Se poate servi si cu bucatele de bacon/kaiser pe care in prealabil l-am prajit putin (fara grasime). Pofta buna!


2 comentarii:

maria elena spunea...

Tare bine mai arata, e una din supele mele prefarate. Vad ca tu adaugi nuca, eu nu am pus niciodata, dar iti voi urma exemplul.

Bianca spunea...

Elena, nucile ii dau un gust mai deosebit. Merita sa incerci. Numai bine.

Trimiteți un comentariu