sâmbătă, 8 mai 2010

Zahar cu scortisoara

De cateva zile am intrat intr-un magazin cu produse bio/eco sa imi iau cele necesare si am vazut intr-un borcan atat de frumos niste zahar cu batoane de scortisoara in el. Cred ca borcanul mi s-a parut cel mai minunat :) M-am gandit atunci, in continuarea zaharului vanilat si al esentei de vanilie facute in casa, sa imi fac si un zahar cu scortisoara. O sa il folosesc la aromarea cafelei sau sa pudrez prajituri carora aroma de scortisoara le va aduce un plus, etc.



Am folosit 4 batoane de scortisoara pe care le-am pus intr-un borcan si peste care am turnat zahar brun, de o granularitate mai mica decat cel obisnuit. O sa il las ceva vreme pana prinde aroma.

2 comentarii:

maria elena spunea...

Asa este, o sa prinda aroma, e verificat tot cu scortisoara.

Unknown spunea...

Da si eu am pregatit
Estee ft parfumat!

Trimiteți un comentariu