miercuri, 29 aprilie 2009

Lipii din faina de malai

Mie mi s-au parut grozave drept sa va spun si cu siguranta o sa le refac. Inlocuieste painica langa o crema de branza, vinete sau altceva ce de obicei ungem pe paine. Reteta e de pe blogul Sabinei.



Ingrediente: 80 gr malai (data viitoare incerc faina de porumb),  200 gr faina alba, 15 gr drojdie (jumatate din cubuletul gasit des in comert), 1/2 lgt zahar, un praf de sare, 300 ml lapte caldut si ceapa verde optional. 



Intr-un bol se amesteca malaiul si faina alba, facem un loc in mijlocul amestecului in care sfarmam drojdia, turnam putin lapte caldut cat sa acopere drojdia, presaram zaharul. Pe margini presaram sarea. Lasam 10 minute.



Dupa 10 minute framantam un aluat din compozitie, laptele ramas si ceapa verde taiata marunt. Eu am mai adaugat putina faina alba pana am framantat un aluat care nu se prindea de maini prea tare. Lasam la dospit o ora. Dupa o ora luam cate o lingura din aluat si il intindem cu sucitorul. 



Coacem in tigaia unsa cu putin ulei, cu grija sa nu le ardem.  Pofta buna!



2 comentarii:

bi spunea...

mersi, mersi :)

Anonim spunea...

Buna,exista cineva care stie sa-mi de-ao reteta de paine care sa nu contina gluten?sunt disperata va rog ajutati-ma!ANDREEA CRISAN

Trimiteți un comentariu