duminică, 29 noiembrie 2009

Salata de salate si dressing (1)

Acuma cum sa o fi numit ... ingredientele principale au fost o punga de salate de tot felul .. zau daca stiu ce soi de salate au fost acolo; le-am cumparat din Real, unde imi plac sortimentele de legume/salate. Ajutata de un dressing, un ou si cateva masline de decor am pus repede cina pe masa.



Ingrediente:
- o punga de mix de salate

Ce culori ...

- un ardei capia (optional)
- doua oua ecologice sau de casa
- 2 lg ulei de masline
- 1 lg zeama de lamie (va rog nu folositi helas)
- un gram de miere
- sare, piper proaspat macinat
- cateva masline (optional)



Preparare:
1. Spalati salata si o uscati; stiu ca este ceva ustensila in care tot invarti salata pana se ususca; eu am folosit prosoape de hartie. Uscarea e importanta pentru ca in acest fel dressingul se va prinde de salata; daca salata e uda dressingul curge de pe aceasta.
2. Intr-un bol preparam dressingul amestecand uleiul, zeama de lamaie, mierea, sare si piper.
3. Taiem bucati mici ardeiul capia si il punem in bolul cu salata.
4. Turnam dressingul peste salata, omogenizam si mai condimentam.



5. Daca dorim fierbem un ou si il feliem cu acest feliator (se gaseste in toate supermarketurile).
6. Servim pe loc alaturi de cateva felii de paine prajita (pesmeti cum se gasesc de cumparat).

Pofta buna!

1 comentarii:

mona_sax2 spunea...

wow, blogul asta chiar e o minune!

multumim pentru toate retetele

Trimiteți un comentariu