miercuri, 22 iunie 2011

Tiramisu cu căpșuni în pahare

Repede de pus în scenă, chiar atunci cand musafirii sunt deja pe drum, asta dacă aveti ingredientele în frigider bineînteles.


Am făcut si cu piscoturi si cu biscuii digestivi. Biscuitii se înmoaie, deci dacă as vrea o textură mai solidă o să folosesc ceva biscuiti sau cereale crocante.


În fiecare pahar am pus un strat de piscoturi sau biscuiti rupti in bucati, apoi un strat de crema (300ml smantana dulce batuta cu 3 lg zahar alb, adaugat semintele de la o pastaie de vanilie si 250 gr mascarpone), un strat de capsuni taiate marunt si tot asa, ultimul strat e de capsuni. Am dat la frigider o ora si le-am savurat dupa ce am luat masa ... dupa cum se vede mai jos.

Diverse pizza si sosuri. Eu mi-am luat o pizza noua in meniu: pizza cu broccoli si un mix de ciuperci (champignon, hribi si ghebe). Mi-a placut mult.


O pizza "cu de toate" pentru un pofticios.


Si o portie de papanasi fierti.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu