duminică, 22 noiembrie 2009

Musaca de dovlecei si piept de pui

Saptamana trecuta m-am pregatit sufleteste sa fac aceasta reteta de vreo 2 ori si mi-a iesit a treia oara cand in sfarsit am gasit dovlecei; de doua ori am ajuns la piata pe la 6 jumatate (seara bineinteles, ca dimi la ora aia sunt in lumea viselor) si de doua ori gaseam piata mai pustie. In cele din urma am ajuns la un hipermarket si am luat baby-dovlecei, ca numai de acestia erau.

Reteta Amalia

Ingrediente: 4 portii sanatoase
- 5 baby-dovlecei
- un piept de pui
- 3 catei de usturoi
- 1 ardei rosu
- 150 gr, cascaval
- 2 rosii
- ulei, condimente

Preparare:
1. Taiam pieptul de pui bucatele si il condimentam (sare, piper, curry)
2. Feliem dovleceii si ii saram. Pastram o jumatate de dovlecel separat.
3. Intr-o tigaie punem ulei si prajim bucatelel de piept de pui; cand sunt prajite adaugam ardeiul taiat cubulete si o jumatate de dovlecel taiat cubulete si mai prajim cateva minute. Condimentam bine. Adaugam si usturoiul pisat si oprim focul.
4. Intr-o tigaie neaderenta prajim pe rand feliile de dovleac si le scoatem pe o farfurie.

5. Intr-un vas yena punem putin ulei si apoi asezam un strat din jumatate de dovlecei. Punem umplutura din piept de pui si apoi acoperim cu restul de dovlecei.
6. Punem feliile de rosii si razuim cascavalul (eu am reusit sa le inversez).
7. Dam la cuptorul preincalzit pentru 10 minute, pentru gratinare.
8. Servim alaturi de smantana.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu