luni, 22 august 2011

Brioșe cu mure și alune

Dacă nu le-am făcut joi asta nu înseamnă că le-am tăiat de pe listă, pe lângă faptul că am primit o cerere și pentru o porție de brioșe cu banane. Mi-au plăcut mult aceste brioșe, murele si alunele prăjite dându-le un gust deosebit.


Într-un bol am amestecat 250gr făină albă, 60gr alune mărunțite și prăjite puțin într-o tigaie, un plic de praf de copt, 150gr zahăr brun. În alt bol am amestecat 2 ouă de casă sau eco, 200ml iaurt, 130gr unt topit si răcorit, și ceva coniac sau lichior cremă, ce aveți pe acasă.

Am incorporat amestecul lichid peste cel fainos și am adăugat 300gr mure. Am amestecat cu grijă, sa nu fac un terci din mure.


Bineințeles că tava de brioșe o uitasem la mama și am improvizat oarece ca sa nu rămân cu ochii/brioșele în soare. Se pune compozitie cam 2/3 din înălțimea formei. Deasupra am presărat alune mărunțite și prăjite, cam 40gr, amestecate cu 2 lgț de zahăr vanilat. Le-am pus în cuptor cam 20-25 de minute la foc mic-mediu; am testat cu eterna scobitoare cum stă treaba, adică dacă s-au copt ori ba.


Jumătate le-am pus la pachet, alături de brioșele cu banane, și duse au fost. Eu m-am delectat cu cealaltă jumătate de porție; greu mi-a putut fi. Pofta bună!

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nu am facut briose cu mure,dar cred ca sunt grozave la cum arata.P.S.Am deschis si eu blog si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti si pe mine.Doresc si eu sa-mi fac prieteni care sa ma viziteze,si sa comenteze daca le place ce vad la mine sau nu.Multumesc mult.DiaMar bucataria galbena diamar99.blogspot,com

Unknown spunea...

Hmmm...ce bine arata! Ador murele. Chiar acum e timpul lor si ma pregatesc sa adun si eu cateva.

Trimiteți un comentariu