sâmbătă, 14 mai 2011

Mancare de ficatei de pui

Clasic. Ficatei de pui. Rapid si bun. Cina din seara trecuta. Am vazut ceva retete cu smantana; nu am mancat niciodata ficatei de pui cu smantana asa ca poate o sa incerc si asa data viitoare.


Ingrediente: 500 gr ficatei de pui, 2 cepe medii, un ardei capia sau de care aveti daca aveti, sare, piper, ulei.

Ficatetii i-am spalat, curatat putin si lasat in apa rece macar 5 minute. Intr-o cratita am calit ceapa 2-3 minute, am adaugat apoi ardeii si ficateii si i-am calit putin pana ficateii isi schimba putin culoarea. Am adaugat apoi cam o cana de apa si am lasat la foc mic pana s-au patruns. Intre timp am adaugat si piper proaspat macinat si 2 linguri de pasta de gatit facuta de mama; daca nu aveti nu e nicio tragedie :). La sfarsit am mai adaugat sare (pasta de gatit era sarata).

Aliniere în centru

I-am servit calzi alaturi de un piure de cartofi si morcovi. Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu