duminică, 19 iunie 2011

Fursecuri cu nuci

Se topesc în gură. Nu am mai mancat așa fursecuri delicioase și cu siguranță musai trebuie să le refac deoarece ele au facut parte, de fapt, din pachețelul de drum bun spre Creta și nu prea mi-a fost satisfăcută pofta cu ce a mai rămas.


Ingrediente:
  • 225gr unt
  • 50gr zahar pudră + extra pentru tăvălit; eu am folosit zahăr vanilat facut acasă
  • 100gr nuci măcinate
  • 225gr făină albă
  • 50gr amidon de porumb
  • 1lgt rasă de praf de copt
Într-un bol am frecat (se poate și cu mixerul) untul cu 50gr zahăr pudră, până când untul a căpătat o consistență cremoasă. În alt bol am amestecat făina, amidonul și praful de copt. Peste unt am adăugat nucile și amestecul de făină și am amestecat până s-au omogenizat. Aluatul l-am pus in frigider cam 2 ore; e musai minim o oră dacă vă grăbiți.

Din aluat am format biluțe cam cât o nucă, le-am dat prin zahăr pudră și le-am pus în tavă pe foaie de copt. Am lăsat cam 2-3 cm între ele.


Am pus tava în cuptorul preîncălzit, la foc mic-mediu, pentru 20 de minute sau până când incep puțin să iși schimbe culoarea spre auriu. Am lasat 5 minute în tavă și apoi cu grijă i-am mutat pe un grilaj până la răcirea completă.


Se pot păstra într-o cutie închisă, în loc răcoros. Rețeta am văzut-o aici. Poftă bună!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata fursecurile.Ador fursecurile vreau sa le fac si eu.

Bianca spunea...

Eu zic sa nu mai stai pe ganduri si sa le faci :)

Trimiteți un comentariu