luni, 27 februarie 2012

Cremă de whiskey

Luna februarie și martie e plină de evenimente numai bune pentru această băutură cremoasă. De când am găsit rețeta, mi-am făcut stoc de ingrediente și o fac și refac. Nu mai țin minte când am primit prima sticlă de crema de whiskey, dar a fost de mult, și mi-o amintesc ca fiind ceva așa, mai rar. Ei na, acuma nu e rar și o și fac eu însămi. Un pahar?


În blender am pus 150 ml whiskey, 200 ml smântînă dulce pentru frișcă, 200ml lapte condensat, 50gr ciocolată amăruie topită și răcorită puțin, 2lg lapte, o linguriță cafea de cereale (se poate înlocui cu ness sau capuccino). Brîîîm, brîîîm. Am pus crema într-o sticlă pentru câteva ore la frigider.


Poftă bună!

9 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Mmm...yummy!

liana spunea...

Am si eu in frigider o sticla :) , reteta cam ca si a ta din cate imi amintesc (nu merge link-ul catre sursa) - bun-bun!

Iulia spunea...

O primavara frumoasa si plina de iubire!

Iulia spunea...

Mor dupa crema de wiskhy, cu toate ca in general nu sufar alcoolul. Reteta ta pare usor de preparat asa ca... o sa profit din plin de ea!

Bianca spunea...

Iulia: sa o incerci neaparat :)

The Wandering Oltean spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
The Wandering Oltean spunea...

Arata bine!!
Daca nu uit, o sa o fac pentru una din petrecerile viitoare. Dupa cum arata, o sa fie greu sa tin copiii sa nu se apropie de ea :)

Mariana spunea...

M-ai facut curioasa,arata foarte bine,am sa incerc si eu.

Ady spunea...

Buna ziua,
Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
dumitru_gabriela31@yahoo.com

Trimiteți un comentariu