luni, 27 februarie 2012

Cremă de whiskey

Luna februarie și martie e plină de evenimente numai bune pentru această băutură cremoasă. De când am găsit rețeta, mi-am făcut stoc de ingrediente și o fac și refac. Nu mai țin minte când am primit prima sticlă de crema de whiskey, dar a fost de mult, și mi-o amintesc ca fiind ceva așa, mai rar. Ei na, acuma nu e rar și o și fac eu însămi. Un pahar?


În blender am pus 150 ml whiskey, 200 ml smântînă dulce pentru frișcă, 200ml lapte condensat, 50gr ciocolată amăruie topită și răcorită puțin, 2lg lapte, o linguriță cafea de cereale (se poate înlocui cu ness sau capuccino). Brîîîm, brîîîm. Am pus crema într-o sticlă pentru câteva ore la frigider.


Poftă bună!

8 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Mmm...yummy!

liana spunea...

Am si eu in frigider o sticla :) , reteta cam ca si a ta din cate imi amintesc (nu merge link-ul catre sursa) - bun-bun!

Unknown spunea...

O primavara frumoasa si plina de iubire!

Iulia spunea...

Mor dupa crema de wiskhy, cu toate ca in general nu sufar alcoolul. Reteta ta pare usor de preparat asa ca... o sa profit din plin de ea!

Bianca spunea...

Iulia: sa o incerci neaparat :)

The Wandering Oltean spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
The Wandering Oltean spunea...

Arata bine!!
Daca nu uit, o sa o fac pentru una din petrecerile viitoare. Dupa cum arata, o sa fie greu sa tin copiii sa nu se apropie de ea :)

anairam58 spunea...

M-ai facut curioasa,arata foarte bine,am sa incerc si eu.

Trimiteți un comentariu